tag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post1402507311239206055..comments2024-03-19T06:29:37.515+02:00Comments on Hypothesis: Απολαυστική επανάληψηHypothesishttp://www.blogger.com/profile/08626876838935286266noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-296129843987136002015-11-17T18:01:15.743+02:002015-11-17T18:01:15.743+02:00Διοτι καποιος κινηματογραφιστης, πρωην ΚΚΕ εσ. , σ...Διοτι καποιος κινηματογραφιστης, πρωην ΚΚΕ εσ. , στον οποιο εφθασε το κειμενο ανυπογραφο και εκτυπωμενο , μεσω τριτου προσωπου ,το διαβαζε και χαμογελουσε, .....afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-17324633276715712592015-11-17T16:36:12.773+02:002015-11-17T16:36:12.773+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-64332389923440607622015-11-17T16:35:53.219+02:002015-11-17T16:35:53.219+02:00ΕΙσαι βεβαιος ; Το διαβασες ολο το κειμενο εργασια...ΕΙσαι βεβαιος ; Το διαβασες ολο το κειμενο εργασιας ;afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-6737503481185189112015-11-17T14:09:02.623+02:002015-11-17T14:09:02.623+02:00Χρημαυοδότηση χλωμό το βλέπω . Το θέμα είναι πολυ ...Χρημαυοδότηση χλωμό το βλέπω . Το θέμα είναι πολυ παιγμένο.Hypothesishttps://www.blogger.com/profile/08626876838935286266noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-17731811153995639372015-11-16T22:56:35.181+02:002015-11-16T22:56:35.181+02:00Αφωτίστου Φιλέλληνος, Σχέδιο αφηγήματος “ΔΕΚΑ ΕΞΙΜ...Αφωτίστου Φιλέλληνος, Σχέδιο αφηγήματος “ΔΕΚΑ ΕΞΙΜΙΣΗ ΝΟΕΜΒΡΗ”<br /><br />ΝΟΕ17Κατηγορία: Αναγνώσεις, καταχώρηση από: Σωτήρης Παστάκας<br /><br />(ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΔΙΑΝΥΘΕΙ Η ΜΙΣΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ 16 ΝΟΕΜΒΡΗ<br />ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ Η 17 ΝΟΕΜΒΡΗ 1973)<br />ΚΑΙ ΑN ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΤΣΙ;<br /><br />Σκηνή πρώτη :<br />(Παρασκευή απόγευμα 16 Νοεμβρίου 1973)<br /><br />Μετά από τριήμερη κατάληψη του Πολυτεχνείου, και εξαιτίας της καταπίεσης, της πρωτόγνωρης φτώχειας και των προβλημάτων λόγω της πρώτης ενεργειακής κρίσης, ο λαός της Αθήνας, έχει συγκεντρωθεί στο κέντρο της πόλης και οι πιο επαναστατικοί ήδη έχουν καταλάβει κρατικά κτίρια.<br /><br />Βέβαια, φάνηκε κάτι περίεργο : ανάμεσα στο επαναστατημένο πλήθος που ήδη από το βράδυ της Πέμπτης είχε καταλάβει κρατικά κτίρια, είχαν ανακατευτεί και έλληνες φοιτητές από την Ιταλία και την Γαλλία, με μερικούς “φιλέλληνες' επαναστάτες από τον Μάη του 68, φέροντες όπλα που τα είχαν εισάγει σταδιακά και λαθραία τα καλοκαίρια, από το ’70 κι ύστερα, την περίοδο των διακοπών.<br />Δυό μελαχροινές κοπέλες η Μαρίνα και η Αρετή και δύο φοιτητές, o Λάκης με λεπτά χαρακτηριστικά και κατσαρά μαλλιά κι ο Μάκης, συντοπίτης των δυό φοιτητριών, κοντός με ελάχιστο λαιμό απ’ όπου φύτρωνε ένα πελώριο κεφάλι, από την κατάληψη του Πολυτεχνείου μιλάνε με έναν αγριεμένο νέο φοιτητή που γυάλιζε το μάτι του, τον Λέοντα.<br /><br />Ο Λέων, ήταν ο γεροδεμένος μοναχογιός αριστερού μικροεργολάβου, ντυμένος με αμπέχωνο, χοντρό μπουτζίν και άρβυλα, αξύριστος. Έσερνε μια μπετόβεργα μήκους ενός μέτρου, διαμέτρου 12 χιλιοστών, που την είχε προσάγει για αυτοάμυνα μαζί με τσέρκια από κοντινή οικοδομή για να κάνει “φιόγκο' τις πόρτες της περίφραξης του ΕΜΠ.<br />Πρώτος μίλησε o Λάκης :<br /><br />- “Ο αέρας μυρίζει μπαρούτι , πρέπει να διαλύσουμε την κατάληψη'.<br />- “Μα τι λετε τώρα , ο λαός έχει ξεσηκωθεί, δεν μπορούμε να κάνουμε πίσω θα γίνουμε ρεζίλι', είπε ο Λέων<br />- “Είσαι προβοκάτορας', του είπε προκλητικά o Λάκης.<br /><br />Ήδη από την Τετάρτη, οι οργανωμένοι φοιτητές προσπαθούσαν να σταματήσει η κατάληψη, γιατί δεν μπορούσαν να ελέγξουν το αυθόρμητο.<br /><br />Η Μαρίνα, μία νοστιμούλα φοιτήτρια, μέλος της ΑΝΤΙΕΦΕΕ , κόρη αξιωματικού της χωροφυλακής, με ένρινη φωνή του είπε :<br /><br />-“Συνάδελφε έχει δίκιο ο Λάκης, αν δεν φύγουμε θα χυθεί αίμα.'<br />-“Πρέπει να κρατήσουμε τις Θερμοπύλες', είπε ο Λέων και σκέφθηκε ότι έπρεπε να δέσει με πρόσθετους φιόγκους από τσέρκια τις σιδερένιες πόρτες της Στουρνάρη και της Τοσίτσα<br />-“Είσαι προβοκάτορας', επανέλαβε ο Λάκης.<br /><br />Ο Λέων εκνευρίσθηκε, οι φλέβες στο λαιμό του διογκώθηκαν, ένοιωσε κάτι σαν να τον τσίμπησε αλογόμυγα και ουρλιάζοντας «φύγε ρε πούστη μη σε σκοτώσω» πήρε στο κυνήγι τον Λάκη στην αυλή του κτιρίου των Μηχανολόγων-Ηλεκτρολόγων, αλλά ο Λάκης ήταν ταχύτατος και άρχισε να κάνει κύκλους γύρω από τις μπασκέτες. Σύντομα, ο Λέων αντιλήφθηκε το γελοίον του πράγματος και παράτησε το κυνηγητό.<br /><br />Σκηνή δεύτερη :<br />(Παρασκευή απόγευμα 16 Νοεμβρίου 1973, 16:17)<br /><br />Μέχρι το ηλιοβασίλεμα (18:11) οι πιο επαναστατικοί είχαν πλαισιωθεί από αγριεμένους άνεργους οικοδόμους που είχαν πληγεί από την κρίση και αγωνιστικά στοιχεία από το Θριάσιο πεδίο (απόγονους ομόθρησκων αρβανιτών που με τους έλληνες είχαν συμμετάσχει στην ελληνική επανάσταση) .<br />Οι καταλήψεις κρατικών κτιρίων, συνέχισαν επιτυχημένα, με εκθετικό ρυθμό, έως το βράδυ, λόγω της ελάχιστης αντίστασης που έδειχναν οι αστυνομικοί και της σφοδρότητας των επιθέσεων από τους αγριεμένους άνεργους οικοδόμους και από έλληνες φοιτητές εξωτερικού, ενώ οι λίγοι “φιλέλληνες' επαναστάτες του Μάη του 68, έπαιζαν περισσότερο οργανωτικό ρόλο.<br /><br />[...]<br /><br />http://www.poiein.gr/archives/11622/index.html<br /><br />ΥΓ Ζητειται χρηματοδοτηση για την αναπτυξιν του ως ανω σχεδιου αφηγηματος σε σεναριο τηλεοπτικης σειρας ή κινηματογραφικης ταινιας. afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-56138226850359057072015-11-13T20:34:43.044+02:002015-11-13T20:34:43.044+02:001. Ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
Πολλα απο την...1. Ευχαριστω για τα καλα σου λογια.<br /><br />Πολλα απο την πολιτικη μου μορφωση και το ηθος μου οφειλονταιι στο ΑΝΤΙ του ξεχασμενου Χρηστου Παπουτσακη. Εκει εμαθαν γραφη πολλοι "αστερες" της πολιτικης , των γραμματων και των τεχνων. Η προσωπικη ματια φαινεται να ειναι κληρονομικο δωρο, διοτι τοσο η μητερα μου, οσο και ο πατερας μου ειχαν αρκετα ανεπτυγμενο τον σαρκασμο .<br /><br />Λ.χ. το 2005 λεω στην μητερα μου. Δεν μπορω τα παιδια στο γραφειο μου, κανουν συνεχεια τραγικα λαθη, ειναι χαζα.<br />Καi μου απαντα με το αμιμητο ρητορικο ερωτημα "Ξερει ο χαζος οτι ειναι χαζος ;"<br />Μενω 30 sec, αφωνος και οταν κατανοησα περιπου τι ειπε αρχισα να γελω και ακομη συνεχίζω να γελω.<br />Ας ειναι καλα εκει πανω.<br /><br />Ενα μεγαλο προβλημα του νεου ελληνικου κινηματογραφου ειναι η ποιοτητα του σεναριου. Ενω υπαρχουν πολλοι καλοι ελληνες γραφιαδες (λ.χ. Ο Δράκος 1956, του Νίκου Κούνδουρου, σε σενάριο του Ιάκωβου Καμπανέλλη., Η καθοδος των εννια,1984, του Θ. Βαλτινου σε σκηνοθεσια Χρήστου Σιοπαχά), σπανια φωτισμενοι σκηνοθετες γραφουν καλα σεναρια, οπως<br />Η Ευδοκία ,1971, Το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του Αλέξη Δαμιανού.<br />Το βαρύ πεπόνι ,1977, σε σενάριο και σκηνοθεσία Παύλου Τάσιου.<br />Ας προσθεσω και τον Νικο Νικολαίδη σκηνοθετη κια συγγραφεα, που εχει δημιουργησει ενα ιδιαιτερο rock &roll δικο του κινηματογραφικο κοσμο.<br /><br />Εχω τρια κειμενα που ειναι δυνατον να γινουν καλα σεναρια, σχεδον ανταξια του "ο θανατος ενος Γραφειοκρατη "(La muerte de un burócrata) και το Μνημες υπαναπτυξης (Memorias del Subdesarrollo) του σκηνιοθετη Tomás Gutiérrez Alea , το πρωτο σε σεναριο του Alea ενω το δευτερο μαζι με τον συγγραφεα της νουβελας Edmundo Desnoes.<br /><br />Δεν εχω δει τον Αστακο, αλλα τωρα που ο Λανθμιος εγκαταστασθηκε μονιμως στο Λονδινο, ισως χρειαζεται ενας τριτος καλλυτερος σεναριογραφος, για να προχωρησει διεθνως ως σκηνοθετης, οπως του αξιζει. Αυτα ειναι θεματα λυμενα στα μεγαλα στουντιο. <br /><br />Δεν βρισκεις συχνα Orson Welles (αν και αυτος ειχε συν-σεναριογρφο στον Πολιτη Κεην) , αλλα ακομη και οι ιδιοφυεις και υπερπροικισμενοι σκηνοθετες οπως ο Stanley Kubrick ,..., ο Emir Kusturica χρησιμοποιουν σεναριογραφους.afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-25971393801925642632015-11-13T16:52:39.759+02:002015-11-13T16:52:39.759+02:00ΑΦ
Το υγ2 με τον Μιλοσεβιτς και το "βράσιμο&q...ΑΦ<br />Το υγ2 με τον Μιλοσεβιτς και το "βράσιμο" στο νερό του αστακού είναι δείγμα της αυθεντικής ποιητικής φλέβας του Φιλελληνος Hypothesishttps://www.blogger.com/profile/08626876838935286266noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5886089227684336693.post-81990950079676029782015-11-10T18:56:40.028+02:002015-11-10T18:56:40.028+02:00ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 25.10.2015
Ο «ισχνός» αστακός του Λ...ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 25.10.2015<br />Ο «ισχνός» αστακός του Λάνθιμου<br />ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ<br />"[....]<br />..Η πανοπλία<br /><br />Ο Λάνθιμος και ο στενός συνεργάτης του, ο σεναριογράφος Ευθύμης Φιλίππου, διαλέγουν πάντα για τις ταινίες τους παράξενους αλλά και απόλυτα εύστοχους τίτλους. Ο σημερινός ταιριάζει κουτί σε ένα φιλμ που προτάσσει την πανοπλία του. Ο «Αστακός» είναι ένα αποτελεσματικό ευρωπαϊκό κινηματογραφικό «όπλο»: μια κινηματογραφική φόρμα ικανή να ταράξει στάσιμα νερά. Είναι συζητήσιμο, όμως, κατά πόσο καταφέρνει να φτάσει μέχρι το βάθος της ψυχής του σύγχρονου ατόμου και να αγγίξει τις αγωνίες του. Ο «Αστακός» αμύνεται, με την ευελιξία του, αλλά και την ευαισθησία του (σε αυτό το ζουμί βράζει η... αστακομακαρονάδα), απέναντι στην ομοιομορφία ενός ολοκληρωτισμού σαν αυτόν που μας περιέγραψε ο Τριφό στη διασκευή του «Φαρενάιτ 451»<br /><br />. ......Ο Ντέιβιντ, ο ήρωας της ταινίας, επέλεξε να γίνει αστακός. Για δύο βασικούς λόγους: του αρέσει η θάλασσα και έχει διαβάσει πως ο αστακός ζει εκατό χρόνια, παραμένοντας γόνιμος.<br /><br />[...]<br /><br />http://www.kathimerini.gr/835868/article/politismos/kinhmatografos/o-isxnos-astakos-toy-lan8imoy<br /><br />ΥΓ" …κι ας τους “να βράζουν (τελικα) μεσα στο ζουμί τους”<br />μέχρι να τελειώσει το νερό κι η άθλια ζωή τους.”<br /><br />Το ειχα γραψει επηρεασμενος απο την ιστορια του βατραχου, αλλα καλλιιστα ταιριαζει και με την ιστορια του αστακου που βραζει σιγα -σιγα <br /><br />ΥΓ2………………………………………………………..<br /><br />Χαμένη η παρτίδα της πατρίδας μας<br /><br />Σαν Σέρβοι επί Milošević να βγάλουν διαβατήρια<br />οι νέοι των 700 ευρώ , αξιοπρέπειας εισιτήρια<br />τόσους …έξυπνους δεν τους σηκώνει ο τόπος<br />οδόφραγμα οι “έξυπνοι”, για πάντα κλειστός ο δρόμος<br /><br />Κι εμείς μετά την σύνταξη στην πόλη του Καβάφη<br />θα κοιτάμε προς βορρά : την Κρήτη, τη Ανάφη<br />κι ας τους “να βράζουν μες το ζουμί τους”<br />μέχρι να τελειώσει το νερό κι η άθλια ζωή τους.<br /><br />24.03.2010<br />afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.com