Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2017

Η λέσχη της απάτης


 
 
 
 
Είμαι ο Joachim Helms και ζω στο Meinz.

To 1997 δούλευα σε μια μεσαία Γερμανική εταιρεία ως υπεύθυνος πωλήσεων για την Αφρική.

Από τα μέσα του 90 είχαμε δει μια αναδυόμενη αγορά στο Μαρόκο και την Τυνησία για προϊόντα τελικής επεξεργασίας υφαντουργίας. Είχαμε αργήσει και έπρεπε να δράσουμε γρήγορα. Μετά από μια μικρή έρευνα και κάτω από την πίεση των γεγονότων ξεκινάμε συνεργασία με τον Jamel Idrissi  στην Καζαμπλάνκα. Ο Jamel μας φάνηκε υπερδραστήριος με γνώσεις της τοπικής αγοράς αλλά είχε ένα επιθετικό στυλ και μια συμπεριφορά παράδοξη που προσομοίαζε σε μαφιόζο.

Ξεκινήσαμε με επιτυχία χωρίς προβλήματα και περίπου το Σεπτέμβριο του 97 ο Jamel μας προτείνει κάτι ριζικό : να του παραδώσουμε εμπορεύματα υπερπολαπλάσιας αξίας από νομίζαμε ότι μπορεί να απορροφήσει η αγορά και να μας πληρώσει σε 4 μήνες. Η πρόταση ήταν ελκυστική γιατί θα μπορούσε να «σώσει» τις πωλήσεις μας του 1997.

Μίλησα  με τους υπεύθυνους της εταιρείας και προς μεγάλη μου έκπληξη ,αποφάσισαν να δεχθούμε την πρόταση. Μέχρι τον Δεκέμβριο  παραδώσαμε εμπορεύματα αξίας τεσσάρων εκατομμυρίων μάρκων. Στις αρχές όμως του 1998 διαπιστώνουμε ότι οι πληρωμές δεν έρχονται. Ο Idrissi δεν απαντά στα τηλέφωνα και σε εποχές χωρίς μαζικό internet ο μοναδικός τρόπος είναι οι αλλεπάλληλές επισκέψεις. Ευρίσκομαι σε κατάσταση διάλυσης , δεν τον βρίσκω στα γραφεία του και ταυτόχρονα διαπιστώνω πως κτίζει μια εντυπωσιακή βίλα στο μεγαλοαστικό προάστιο Californie. Συμβαίνει το χειρότερο σενάριο : ο μαφιόζος μας έχει φεσώσει. Σε λίγο βρίσκουμε τον Idrissi να διακινεί προϊόντα του ανταγωνισμού. Η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί νομικές υπηρεσίες από την Γερμανία και μου ζητά να εκκινήσω ένδικα μέσα με τοπικούς δικηγόρους. Ζω ένα εφιάλτη. Ταυτόχρονα αναζητώ ένα αντικαταστάτη του Idrissi ενώ η αγορά βοά πως μας έχει εξαπατήσει.

Στα μέσα του 1998 με καλούν στην διεύθυνση της εταιρίας και είμαι έτοιμος να παραλάβω την απόλυση μου. Κι’ όμως ,μου ανακοινώνουν ότι μου αποδίδουν ένα πολύ ενδιαφέρον bonus πωλήσεων! Ταυτόχρονα ο οικονομικός διευθυντής μας αναλύει πως τα χαμένα τέσσερα εκατομμύρια είναι καλυμμένα από την ειδική νομοθεσία για εξαγωγές σε χώρες με υψηλό ρίσκο και εκπίπτουν από την φορολογία. Στο τέλος ο διευθυντής παραγωγής μας ανακοινώνει ότι όλες οι τελευταίες παραδόσεις ήταν από παρτίδες με μερικά προβλήματα που δεν επηρέαζαν τις εφαρμογές στο Μαρόκο.

Το  1998 κατάλαβα ότι υπάρχουν μεγάλοι και θρασείς απατεώνες αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν κάποιοι που ξέρουν την απάτη και την αφήνουν να εξελιχθεί γιατί έχουν ένα ευρύτερο συμφέρον.

Σήμερα ο Idrissi ευρίσκεται στο Μόντρεαλ υπόδικος για απάτες. Μετά τη δική μας περιπέτεια αντί να αποταμιεύσει τα κέρδη του συνέχισε στο ίδιο μοτίβο μέχρι που αναγκάστηκε να φύγει από το Μαρόκο. Οι απατεώνες δεν ξέρουν που να σταματήσουν .

Είμαι ο Γιώργος Α και κατοικώ στο Κερατσίνι

Είμαι 64 ετών , άνεργος εγώ και οκτώ χρόνια , χωρισμένος με ένα γιο 15 χρονών που ζει με την μάνα του. Η τελευταία σταθερή δουλειά μου ήταν το 2008. Έχω σωρευμένα χρέη στην εφορία από χαράτσια & Ενφια 3100 ευρώ, στην ΔΕΗ 1500 Ευρώ για το ρεύμα στο πατρικό μου στην Αγχίαλο,  και άλλα 3000 ευρώ χρωστώ σε άλλο κωδικό στην εφορία , γιατί εισέπραττα για οκτώ μήνες την σύνταξη της μητέρας μου , με την οποία ζούσαμε . Σύνολο :7600 ευρώ.

Δεν δικαιούμαι επίδομα ανεργίας και δεν μπορώ να πάρω σύνταξη πριν τα 67 γιατί δεν έχω 100 ένσημα την τελευταία πενταετία. Συντηρούμαι με σποραδικές δουλειές ,τα εβδομήντα ευρώ σε κάρτα σίτισης της Θεανώς και τη σταθερή βοήθεια φίλων.

Άκουσα για τον Σώρρα και την Ελλήνων Συνέλευση στο καφενείο. Κατάλαβα ότι ήταν μούφα από την πρώτη στιγμή. Δεν είχα όμως να χάσω παρά 60 ευρώ.

Είναι ιδρυτικό μέλος της Συνέλευσης Νίκαιας και έχω υπογράψει όλα τα πληρεξούσια του Σώρρα. Με αυτά έχω καταθέσει ενστάσεις στην εφορία και ίσως κάτι γίνει. Ακούω για την απάτη του Σώρα και γελάω. Μόνο με εξήντα ευρώ βρήκα μια χαραμάδα αισιοδοξίας , φίλους με το ίδιο πρόβλημα και την ευκαιρία να ταλαιπωρώ την εφορία.

Είμαι με τον Σώρρα αλλά ξέρω ότι είναι απάτη. Ήταν η μοναδική μου ελπίδα.

 

Είμαι η Ελένη Α

Είμαι απόφοιτος Γυμνασίου και το 1982 προσλήφθηκα στην Εφορία με διαγωνισμό του Υπουργείου Οικονομικών. Έχω εργαστεί σε τρεις μεγάλες επαρχιακές πόλεις. Ο πατέρας μου ήταν στρατιωτικός όπως και ο πρώην άντρας μου. Δεν έχω παιδιά.

Το 2002 με πλησίασε φίλος του πατέρας μου και με ενημέρωσε για την δυνατότητα να μεταταχτώ στην ΚΥΠ. Μου ήρθε νταμπλάς. Ακολούθησαν πέντε συναντήσεις και από τον Οκτώβριο του 2002 εργάζομαι στην ΚΥΠ σε διάφορα πόστα κυρίως όμως με ότι έχει σχέση με οικονομικά θέματα : ναρκωτικά, λαθρεμπόρια, κλπ.

Από το 2014 ασχολήθηκα με τον Σώρρα. Είμαι μέλος της Συνέλευσης Νικαίας με άλλο όνομα και ταυτότητα. Η υπηρεσία ξέρει πως ο Σώρρας είναι απάτη από την αρχή. Δεν είναι δουλειά μου να ρωτάω αλλά ενώ τα ξέρουν όλα απλώς καταγράφουν εδώ και δύο χρόνια τα πάντα: μέλη, επαφές με δημάρχους, τραπεζίτες, βιομήχανους.

Προχθές η υπηρεσία μου ζήτησε να αλλάξω ευθύνη και μου έδωσαν άδεια 3 εβδομάδων. Σιγά μην πάρω άδεια, καταθέτω την άλλη βδομάδα τα χαρτιά για σύνταξη.

Ακούω για την ξαφνική ανακάλυψη της απάτης και γελάω

 

Hypothesis

Η ανάρτηση είναι προϊόν μυθοπλασίας και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Τυχόν ομοιότητες είναι συμπτωματικές

 

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα,
    Από τη στιγμή που το νόμισμα ετυμολογείται από το "νομίζω", τίποτε στον κόσμο της πίστης (της μεταφυσικής αλλά και της χρηματολογικής) δεν πρέπει να μας εκπλήσσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θοδωρή

      Όταν η απάτη είνα ομηρικό λήμμα, τότε το πράγμε έρχεται από μακρυά...............

      Διαγραφή
    2. Αν μάλιστα τελικά η Ελένη καλοπερνούσε στην Αίγυπτο, η επική αφήγηση είναι εξ ολοκλήρου "ένα πουκάμισο αδειανό". Και καθώς ο Νίτσε χαρακτηρίζει τον Βάγκνερ ως τον "Καλιόστρο του μοντερνισμού", μπορούμε να αναζητήσουμε μια συσχέτιση ανάμεσα στις αλλεπάλληλες μετενσαρκώσεις των "Σώρρας" που "πληρώνουν", στους Προφήτες και τους Μεσσίες που συνεχίζουν απτόητοι να "εκπληρώνουν" και στη μετανεοτερική τέχνη που, αμήχανη, περιορίζεται να "συμπληρώνει" γιατί έχει απολέσει τη δυνατότητα να δημιουργεί "αυθεντικές" φαντασμαγορίες.

      Διαγραφή
  2. Θοδωρή
    Ακριβώς !!
    Αυτή η απώλεια δυνατοτητας για ενα σύγχρονο αυθεντικό "μεγάλο " ή "υψηλό " οδηγεί σε εύκολους συμφυρμους ,μηχανιστικές συνδυαστικές επινοήσεις ή ανέμπνευστες αναπαραγωγές του κλασσικού
    Συζητάμε στο "γραμμα" της προηγούμενης ανάρτησης αλλα σωστά εντοπίζεις την συσχετίση
    Ο Σώρρας έρχεται ως μικρότητα , σε ενα κόσμο που αναζητάμε εναγωνίως ενα μεγάλο που ίσως χάθηκε ήδη μαζί με τον Βαγκνερ
    Συνενοούμαστε φίλε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ
      Οι καταδίκες Σώρρα για αρχαιοκαπηλία, υπεξαίρεση και πλαστογραφία

      http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/oi_katadikes_sorra_gia_arxaiokapilia_ypeksairesi_kai_plastografia-64846990/

      Διαγραφή
    2. Το "εξώδικο Σώρρας" φέρνει την εφορία στην πόρτα 5.000 φορολογουμένων

      Του Παναγιώτη Στάθη

      Διαβατήριο για εξονυχιστικό έλεγχο από την εφορία και την επιβολή άμεσων κυρώσεων, θα αποτελεί στο εξής το αποκαλούμενο "εξώδικο Σώρρας", το έγγραφο δηλαδή που προσκομίζουν χιλιάδες φορολογούμενοι στις εφορίες της χώρας, ζητώντας συμψηφισμό των χρεών τους με τα "δισεκατομμύρια" που έχει δηλώσει ότι θα διαθέσει υπέρ του δημοσίου ο Αρτέμης Σώρρας.
      Το γεγονός ότι θα εξώδικα έχουν φτάσει αισίως τα 5.000, οδηγεί τις αρχές να ξεκινήσουν ενδελεχή φορολογικό έλεγχο που μπορεί σε περίπτωση δόλιας αποφυγής πληρωμής χρεών να φτάσει μέχρι και την κατάσχεση ή και την ποινική δίωξη.
      Η πρόσφατη συζήτηση της αναίρεσης κατά της απόφασης που "δικαίωσε" τον Αρτέμη Σώρρα στον Άρειο Πάγο ανοίγει ουσιαστικά το δρόμο για να "εξαφανιστούν" τα 600 εκατομμύρια του επικεφαλής της "Ελλήνων Συνέλευσις" αφού το Ανώτατο Δικαστήριο σε πλήρη Ολομέλεια είναι πιθανό να ακολουθήσει την εισήγηση της αντιεισαγγελέα του Δικαστηρίου Ευσταθίας Σπυροπούλου που χαρακτήρισε την απόφαση χωρίς ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία.
      Η συζήτηση έγινε απουσία του Αρτέμη Σώρρα, δικηγόρων του Αλλά και υποστηρικτών του. Η αντεισαγγελέας εισηγήθηκε (προεδρεύοντος της Βασιλικής Θάνου) ότι πρέπει να ανατραπεί η απόφαση του 2013 που εκδόθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας, στην οποία υπήρξε η παραδοχή ότι τα 600 δις δολάρια που διατείνεται ότι διαθέτει ο Αρτέμης Σώρρας είναι υπαρκτά και σε τίτλους ομολόγων.
      Η υπόθεση είχε ξεκινήσει μετά από αναφορά του βουλευτή της ΝΔ Άδωνη Γεωργιάδη ο οποίος είχε καταγγείλει τον Αρτέμη Σώρρα για διασπορά ψευδών ειδήσεων. Το δικαστήριο με το προαναφερθέν σκεπτικό είχε αθωώσει τον Σώρρα και έναν συνεργάτη του. Η συγκεκριμένη απόφαση αποτέλεσε τη βάση των ισχυρισμών Σώρρα ο οποίος αφού Ίδρυσε την "Ελλήνων Συνέλευση" έπεισε χιλιάδες πολίτες ότι με τα ομόλογα αυτά μπορούν οι ίδιοι αλλά και το κράτος να σβήσουν ιδιωτικό και κρατικό χρέος.
      Η ανατροπή της απόφασης θα σημάνει αυτόματα και την έναρξη του φορολογικού ελέγχου ο οποίος είναι άλλωστε μονόδρομος. Κι αυτό γιατί μεταξύ αυτών που έστειλαν "εξώδικα Σώρρα" δεν βρίσκονται μόνο μικροοφειλέτες που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα αλλά και οφειλέτες εκατομμυρίων που χρησιμοποιούν αυτό το τέχνασμα για να αποφύγουν την πληρωμή των οφειλομένων.
      Συγκεκριμένα ήδη οι φορολογικές αρχές έχουν θέσει υπό έλεγχο την περίπτωση γνωστού προμηθευτή ΜΜΕ, που είχε εμπλακεί με τηλεοπτικό σταθμό και ζήτησε από μεγάλη τράπεζα να συμψηφίσει οφειλές του με "ομόλογα Σώρρας". Επίσης το ίδιο έπραξαν, σύμφωνα με πληροφορίες, 3 μεγάλες επιχειρήσεις που χρωστούν στην εφορία συνολικά 22.5 εκατομμύρια ευρώ. Συγκεκριμένα μια ναυτιλιακή που χρωστά 19,5 εκατομμύρια, μια αλυσίδα οπτικών ειδών που χρωστά 2,5 εκατομμύρια και μια αλυσίδα εστίασης που χρωστά 1 εκατομμύριο.

      http://www.capital.gr/epikairotita/3192371/to-exodiko-sorras-fernei-tin-eforia-stin-porta-5-000-forologoumenon

      Διαγραφή
  3. Μια τολμηρή υπόθεση εργασίας. Γιατί άραγε ο Βάγκνερ να αποτελεί μια από τις τελευταίες (πειστικές) απόπειρες μιας μεγάλης αφήγησης; Αν δεχθούμε ότι αυτό που συγκροτεί την Ευρώπη είναι οι κληρονομιές της Αρχαίας Ελλάδας, της Ρώμης και του Χριστιανισμού, ο Βάγκνερ είναι ο πρώτος που αποπειράται να προσθέσει στην τριάδα ως ισότιμη με αυτές τη βορειοευρωπαϊκή μυθολογική παράδοση, χωρίς όμως να τις ακυρώνει, τουναντίον. Εξαντλώντας και αυτή τη δυνατότητα, τι απομένει αναξιοποίητο; Μια εξωευρωπαϊκή παράδοση που θα μπορέσει να αποκτήσει ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά. Συνέβη, εν μέρει, με την έκρηξη των εικαστικών κινημάτων στις αρχές του 20ου αιώνα, με τη διαφορά ότι η παράδοση αυτή ήταν εξ ολοκλήρου εισαγόμενη, δεν υπήρχε κοινωνική παρουσία της στην Ευρώπη και γι'αυτό, ίσως, παρέμεινε ένα αισθητικό φαινόμενο. Καθώς όμως η Ευρώπη σταδιακά αποκτά μη ευρωπαϊκής προελεύσεως πληθυσμούς, μήπως, η μόνη πιθανότητα για μια νέα μεγάλη αφήγηση να προέλθει από τις παραδόσεις αυτών των ανθρώπων, χωρίς όμως να ακυρώνονται οι προγούμενες; Και πώς θα μπορούσαμε να συλλάβουμε, έστω διαισθητικά, κάτι τέτοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. 1. Γενικα, διαφωνω με τις μεγαλες αφηγησεις (λογοτεχνικες κοινωνικοπολιτικες, γαιοπολιτικες,...) στην Ευρωπη, στην γη μας, σε ενα τοσο στοχαστικο συμπαν.

      2. Με την κοσμογονια, το διαστημα,τα σουπερνοβα, τις μαυρες τρυπες,... δεν τα πηγαινα καλα ως πρακτικος ανθρωπος. Το μονο που ηξερα απο τον ...Ντειβ Μποουι ειναι οτι ειμαστε φτιαγμενοι απο αστεροσκονη.

      Ομως πριν λιγες μερες ανακαλυψα μια κοσμογονικη/οντολογικη μεγαλη αφηγηση που συμπληρωσε τις φτωχες μου γνωσεις για την προελευση του νερου στη γη.

      Ο ανθρωπος και πολλα εμβια οντα αποτελειται κατα 70% απο νερο, το οποιο -κατα πασα πιθανοτητα - ειναι αστρικο νερο !

      Πολύ από το νερό στο σύμπαν παράγεται ως παραπροϊόν του σχηματισμού των άστρων.

      Αν - και πρόκειται για ένα μεγάλο «αν»- η Γη απέκτησε κάποτε το νερό της από το διάστημα, πιθανότατα δεν θα το έφεραν παγωμένοι κομήτες, αλλά αστεροειδείς που έπεσαν πριν από τουλάχιστον τέσσερα δισεκατομμύρια χρόνια. Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία της περιπετειώδους αποστολής «Ροζέτα» του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA).


      Περισσοτερα στο λινκ (βλ. ΥΓ)
      ΥΓ ΕΠΙΣΤΗΜΗ 11.01.2015
      Είμαστε αστρόσκονη
      ΔΙΟΝΥΣΗΣ Π. ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ*
      [....]
      "... Σκεφτείτε το εξής: το ανθρώπινο σώμα (ενός ανθρώπου 70 κιλών για παράδειγμα) αποτελείται από 7.000 τρισεκατομμύρια τρισεκατομμυρίων άτομα. Ψηφιακά ο αριθμός αυτός είναι ίσος με το 7 ακολουθούμενο από 27 μηδενικά. Από τον τεράστιο αυτόν αριθμό ατόμων το 67% είναι υδρογόνο, ένα χημικό στοιχείο που γεννήθηκε (μαζί με το μεγαλύτερο ποσοστό ηλίου) τη στιγμή της γέννησης του Σύμπαντος πριν από 13,8 δισεκατομμύρια χρόνια. Γεγονός που σημαίνει ότι τα δύο τρίτα των ατόμων που αποτελούν το σώμα καθενός από εμάς έχουν ηλικία 13,8 δισεκατομμυρίων ετών.

      Ολα τα υπόλοιπα 90 χημικά στοιχεία γεννήθηκαν στο εσωτερικό των άστρων, στις θερμοπυρηνικές τους αντιδράσεις και στις επιθανάτιες αστρικές τους εκρήξεις. Οπότε εάν κόψετε κάποιο λουλούδι, ή αν δοκιμάσετε ένα φρούτο, ή αν χαϊδέψετε το πρόσωπό σας, ακουμπάτε κάποιο άστρο...."

      http://www.kathimerini.gr/798581/article/epikairothta/episthmh/eimaste-astroskonh

      Διαγραφή
    3. θοδωρή
      Η υπόθεση σου είναι όντως εξαιρετική
      Με μια έννοια είναι και αισιοδόξη καθώς βλέπει μπροστά μια αναγεννημένη μεγάλη αφήγηση
      Στο μεταξύ ο μοναδικός Βάγκνερ που έχει επαφή με το μεγάλο κοινό , εκτός από τους πιστούς του Bayreuth, είναι οι Βαλκυρίες του που συνόδεψαν τις βόμβες Ναπάλμ στην "Αποκάλυψη Τώρα".............

      Διαγραφή
    4. Ο Βάγκνερ ως συνθέτης δεν έχει πολλή άμεση επαφή με το μεγάλο κοινό, αν και νομίζω ότι η κινηματογραφική μουσική, τουλάχιστον του Χόλιγουντ, οφείλει τα περισσότερα σε αυτόν, τόσο στην ενορχήστρωση όσο και με τη χρήση του λαιτμοτίβ.
      Αν όμως αναλογιστούμε την απήχηση του Πολέμου των Άστρων και του Βασιλιά των Δαχτυλιδιών στο ευρύ κοινό, τότε ζούμε ακόμα έναν ακόμα βαγκνερικό χρυσό αιώνα, χωρίς ίσως να το συνειδητοποιούμε.

      Διαγραφή
    5. Διαφωνω με την μεγαλη αφηγηση, και με την συχνη χρηση του Βαγκνερ στο Χόλιγουντ, το οποιο ελεγχουν ως καποιο βαθμο εβραιο-αμερικανοι.


      Κατα την γνωμη μου, υπαρχουν πιο αξιολογοι συνθετες κλασσικης μουσικης, Ρωσσοι, Γερμανοι, Αυστριακοι,....των οποιων εχουν χρησιμοποιησει την μουσικη τους με αριστο τροπο στον κινηματογραφο διασημοι σκηνοθετες (βλ. ΥΓ)

      ΥΓ The 20 Best Uses of Classical Music in Movies

      http://www.tasteofcinema.com/2015/the-20-best-uses-of-classical-music-in-movies/3/

      Διαγραφή
    6. Δεν αναφέρθηκα στη χρήση της μουσικής του Βάγκνερ αυτής καθεαυτής στον κινηματογράφο, αλλά στο γεγονός ότι οι πρώτοι μεγάλοι κινηματογραφικοί συνθέτες του Χόλιγουντ (προερχόμενοι κατά βάση από την Κεντρική Ευρώπη) ήσαν άμεσα επηρεασμένοι από τον Βάγκνερ τόσο στη χρήση των λαιτ-μοτίβ όσο και στη χρήση των ορχηστρικών εφέ.

      Max Steiner, the pioneering film composer who wrote the music for "King Kong" and "Gone With the Wind," was once complimented as the man who invented modern movie music. "Nonsense," he replied. "The idea originated with Richard Wagner. Listen to the incidental scoring behind the recitatives in his operas. If Wagner had lived in this century, he would have been the No. 1 film composer."

      http://articles.latimes.com/2010/jun/17/entertainment/la-et-wagner-movies-20100617

      Διαγραφή
  4. Θοδωρή
    Άλλος ένας Βαγκνεριανος αιώνας !
    Ωραίο διερωτημα - προσδοκία
    Μακάρι να έχεις δίκιο φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή