Σάββατο, 2 Μαΐου 2015

Παρανοήσεις πεποιθήσεων





«Προτίθεμαι να μην το δεχτώ, χωρίς να θέλω να πω τίποτα για τον καινούργιο νόμο. Ο καινούργιος νόμος πέρασε με δυσκολία και η κυβέρνηση φάνηκε να δείχνει αποφασιστικότητα και αντοχή» δηλώνει στον δημοσιογράφο Βασίλη Χήτο ο Σάββας Ξηρός. Συνεχίζοντας αναφέρει «Δεν προτίθεμαι να δεχθώ την ηλεκτρονική επιτήρηση» λέει ο τρομοκράτης της 17Ν και συνεχίζει «Ο πρώτος και κυριότερος λόγος είναι λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων. Δηλαδή αυτό περιγράφεται στην Αποκάλυψη ως μέσον χωρίς το οποίο δεν μπορεί κάποιος να μετέχει στην κοινωνική ζωή και τείνει να επιβληθεί σε όλο και περισσότερες κοινωνικές ομάδες. Αυτό το ζήτημα, αυτός ο τρόπος επιτήρησης προσπαθεί να επιβληθεί με κάθε τρόπο στη σύγχρονη κοινωνία. Δηλαδή, το να δοκιμάζεται πιλοτικά αυτό το σύστημα σε κατάδικο, σε κρατούμενο, δηλαδή κάνουν ένα πείραμα σε πραγματικές συνθήκες. Τώρα πρέπει να επεκταθεί σε ευαίσθητους τομείς, δηλαδή ποιοι δουλεύουν στα αεροδρόμια, όπως έγινε το 2004 με τα βιομετρικά στοιχεία στα αεροδρόμια, τα οποία σήμερα έχουν επεκταθεί και στις τράπεζες και σε άλλα». Παράλληλα ο Σάββας Ξηρός δηλώνει ότι «Θα υπάρχει μια γενική επιτήρηση και από εκεί που υποτίθεται ότι το σύστημα κοιτάει τον άνθρωπο, ξαφνικά ο κάθε άνθρωπος θα γίνει μια κουκκίδα σε μια οθόνη με ένα πλήρη έλεγχο κίνησής του». Αναφερόμενος στους ιατρικούς λόγους για τους οποίους δεν δέχεται το βραχιολάκι είναι ότι δεν θα μπορεί να κάνει καμία εξέταση, ούτε καρδιογράφημα, ούτε μαγνητική, ούτε αξονικές.

Η δήλωση του ΣΞ φάνηκε εξωφρενική , ηθικά έωλη

Είναι δυνατόν κάποιος που κατηγορείται , τουλάχιστον για πολιτικές δολοφονίες ( αν δεχθούμε για λόγους συζήτησης την δική του εκδοχή) να προτάσσει θρησκευτικές πεποιθήσεις;
Μα ακριβώς αυτή η θρησκευτική πεποίθηση δεν έχει δογματικά τη ζωή ως αυταξία;

Υποστηρίζω πως η δήλωση Ξηρού είναι εσωτερικά συνεπής και αναδύει με επάρκεια τα στοιχεία ενός πολιτικού πράττειν. Ο Ξηρός δεν κοροϊδεύει, δεν υποφέρει από κανενός είδους σύγχυση.

Στη δήλωση αναφέρονται δύο επιχειρήματα : το θρησκευτικό και το ιατρικό: ένα αξιακό ιδεολογικό και ένα χρηστικό εργαλειακό. Το βραχιόλι είναι ασύμβατο με μια πεποίθηση , αλλά τεχνολογικά εμποδίζει μια ίαση.

Η δήλωση ξενίζει γιατί οι διερμηνείς της δεν κατανοούν ότι η "πολιτική" πράξη του ΣΞ , αναδύεται από μια θρησκευτικού τύπου  πεποίθηση η οποία εκ των υστέρων ορθολογικοποιείται μέσω μιας προκήρυξης. Ο ΣΞ όντας απόλυτα συνεπής στην πολιτική του θεολογία επικαλείται ένα κείμενο "Αποκάλυψης", μια Γραφή που αναβλύζει με την βοήθεια του Ευαγγελιστή από το " επέκεινα". Το κείμενο δεν επιδέχεται ερμηνείας, αλλά ο ΣΞ το κατανοεί στην πρώτη πραγματολογική του ανάγνωση. Μεταξύ του πράττειν του ΣΞ και των πεποιθήσεων -αναφορών του δεν μεσολαβεί τίποτα.

Οι πολιτικές δολοφονίες ομοίως δεν είναι παρά αδιαμεσολάβητες επιτελέσεις εντολές μιας άλλης
  Αρχή- Γραφής, μιας Ιερής Αποκάλυψης του κοινωνικού ζητήματος. Τα Κείμενα του κοινωνικού ζητήματος, διαβασμένα αυτούσια χωρίς ερμηνευτική απόσταση  μπορούν να οδηγήσουν σε κλασσικά μοτίβα "ατομικής φώτισης" και "ιερού χρέους".

Το σύνολο των ιδεών, αυτών που εμείς ταξινομικά κατατάσσουμε ως ιδιαίτερες θρησκευτικές και άλλου επιπέδου πολιτικές πεποιθήσεις,  όπως τις επικαλείται ο ΣΞ είναι θεμελιακά θρησκευτικές και μόνο μέσω αυτής της δογματικής εγκατάστασης 
  κινητοποίησαν την εκτελεστική του δεινότητα. Η παρανόηση αρχίζει καθώς οι αναγνώστες προκαταβολικά αφαιρούν το θεολογικό στοιχείο από μια υποτιθέμενη κοσμική-υλιστική πολιτική πράξη. Ο ΣΞ όμως είναι εσωτερικά συνεπής: είτε επικαλείται την Αποκάλυψη του Ιωάννου ή την Αποκάλυψη του Κοινωνικού ζητήματος δια χειρός 17 Ν. Και τα δύο είναι  για αυτόν «θρησκευτικές πεποιθήσεις»
Η απουσία του σταδίου της ερμηνείας, δηλαδή της επανεγγραφής του κειμένου αναφοράς είναι  το θεολογικό πρόβλημα του ΣΞ.

Εδώ θα άξιζε να δούμε την ομογένεια του  ΣΞ με τους εκτελεστές  του Isil και την ετερογένεια από  τους δολοφόνους της ΧΑ.

Το Isil ομοίως διαβάζει «κατά γράμμα» ένα άλλο αποκαλυπτικό κείμενο , το Κοράνι και εμπλέκεται σε μια αντιμαχία με τον Δίαβολο σε μια κυριολεκτική μάχη σώμα με σώμα.

Αντίθετα από την μικρόνοια της αδιαμεσολάβητης ανάγνωσης των κειμένων μιας Αποκάλυψης, η  δολοφονική μανία της ΧΑ προκύπτει από ένα φυλετικό παγανισμό, ένα οργανικό φυλετισμό του DNA. Εδώ η «πολιτική δολοφονία» δεν πηγάζει ως έλλειψη μιας συμβολικής επανατοποθέτησης  ενός θεμελιακού Κειμένου .Είναι   αυτοφυής ιδεολογία η οποία εκβάλει απ’ ευθείας από τα «ταπεινά» του ανταγωνισμού. Η ΧΑ δολοφονεί ως φυσική επέκταση ενός μη επιδεχόμενου συμβολισμού γίγνεσθαι των ζώων ,των αγελών. (Δες εδώ LLS)

Όσοι λοιπόν χλεύασαν τον ΣΞ δεν πρόσεξαν τι ακριβώς είπε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου